باز هم یه ایده‌ی ناب دیگه از پژوهش دانشکده.
این اعلان، یکی از سه اعلانی بود که صبح یکشنبه‌ی هفته‌ی پیش، باعث شد حسابی خوشحال بشم. اینکه هنوز کسانی هستن که برای دانشجوها ارزش قائل باشن و از جون و دل مایه بذارن، وجود کسانی مثل دکتر عامری، حسی فراتر از خوشی به همراه داره.  اینکه دانشجوها بتونن تو یه محیط فرهنگی با چنین هدفی کنار هم جمع بشن، و حتی از حضور اساتید بهره ببرن، دست مریزاد داره. امیدوارم هم دانشجوها و هم اساتید، استقبال کنن و بتونیم کنار هم چندتا دوشنبه‌ی خوب داشته باشیم. مانا باشید استاد.

 

 

پ. ن. ١. به جای واژه‌ی اعلان عربی، بهتره از چه واژه‌ای استفاده کرد؟ پوستر که ریشه‌ی لاتین داره و با آگهی هم که تنها معادل فارسی هست، نتونستم برای استفاده در اینجا، باهاش ارتباط برقرار کنم. دیوارکوب چطور؟ باز هم...

پ. ن. ٢. ترم آخری دارن دل کندن رو برام سخت‌تر می‌کنن...